Supraveghere butoane panica

Sisteme Securitate

Cerere gratuita

Cere serviciu

Supraveghere butoane panica
0 +

Proiecte terminate

Supraveghere butoane panica

Supraveghere butoane panica
Prezentare generală servicii supraveghere butoane panica

AA Servinstal Bucuresti – Ilfov ofera servicii de supraveghere butoane panica. Butoanele de panica sunt forma simplificata sub care se exprima, in general , nevoia une alarme de panica. Scopul unei alarme de panică este de a permite unei persoane aflate sub constrângere să apeleze rapid și în tăcere la ajutor în caz de urgență. Alarmele de panică se mai numesc „alarme de constrângere”, „alarme de reținere” sau „butoane de panică”.

Alarmele de panică sunt folosite atunci când poate fi nesigur sau inconfortabil să solicitați ajutor în alte moduri. De exemplu, dacă o persoană cu comportament agresiv stă în sala de asteptare sau infata ghiseului ., ar putea fi neînțelept să escaladăm situația, ridicând un telefon pentru a apela pentru asistență. O alarmă de panică poate oferi un mod rapid și convenabil de a convoca ajutor fără a atrage atenția.

Specialistii AA Servinstal va pot instala la cerere rapid asemenea alarme sau butoane de panica conform specficatiilor dumneavoastra functionale la preturi competitive. CONTACTATI-NE!

Servicii generale de supraveghere butoane panica

AA Servinstal

Supraveghere butoane panica

SERVICIU

Sistem de comunicații

Sistemul de comunicații este metoda utilizată pentru a convoca ajutor atunci când este apăsat un buton de panică. Tipul de sistem de comunicații utilizat depinde în mare măsură de resursele disponibile la instalația în care este instalată alarma de panică și de nivelul de amenințare la adresa securității.

Alarmele de panică constau din două componente de bază:

Buton de panica

Butonul de panică este dispozitivul pe care persoana îl activează atunci când are nevoie de ajutor. Există multe tipuri de butoane de panică disponibile. Acestea pot avea un singur buton, două butoane care trebuie apăsate simultan sau dispozitive care sunt activate de un picior sau genunchi. Există, de asemenea, dispozitive care pot fi activate sub acoperire atunci când numerarul sau un produs este eliberat la cererea unui raufacator. Majoritatea butoanelor de panică sunt special concepute pentru a rezista activării accidentale.

Butoanele de panică sunt instalate în mod normal într-o locație în care pot fi accesate cu ușurință, dar în afara vederii observatorului ocazional. În multe cazuri, butoanele de panică sunt instalate pe partea inferioară a biroului sau a blatului de lucru.

Butoanele de panică pot fi de tip cu fir sau fără fir. Butoanele de panică cu fir sunt conectate prin cablare. Butoanele de panică cu fir sunt foarte fiabile, dar uneori poate fi dificil și costisitor să obțineți cablul către fiecare locație a butonului de panică.

Butoanele de panică fără fir folosesc un emițător radio cu rază scurtă de acțiune, similar cu cel utilizat cu deschizătorul ușii de garaj. Butoanele de panică fără fir sunt ușor de instalat și pot fi plasate aproape oriunde. Butoanele de panică fără fir pot fi, de asemenea, transportate în incintă de către angajați, dacă se dorește. Butoanele de panică fără fir necesită baterii și trebuie testate frecvent pentru a se asigura că acestea funcționează corect.

AA Servinstal

Tipurile de sisteme de comunicații utilizate pot include:

Comunicații către un centru de monitorizare a alarmelor externe:

Această metodă ar fi de obicei utilizată la facilități care nu au personal de securitate la fața locului, cum ar fi la o afacere mică. Butoanele de panică ar fi conectate la un panou de control al alarmelor care trimite un semnal către centrul de monitorizare atunci când este apăsat un buton de panică. Centrul de monitorizare a alarmelor va apela apoi poliția sau alte persoane adecvate pentru a răspunde la amenintarea iminenta.Dupa caz, centrul de monitorizare poate fi o companie de securitate, politia locala sau chiar direct dispeceratul 112.

Comunicații către centrul de control al securității:

Majoritatea companiilor mari au un anumit tip de birou centralizat de monitorizare și control al securității, fie la fața locului, fie într-o locație centrală undeva în cadrul organizației lor. Când există acest tip de resursă, butoanele de panică sunt de obicei monitorizate la centrul de control. Cel mai adesea, butoanele de panică sunt conectate la sistemul de control al accesului și de securitate al organizației, care transmite alarma către centrul de control.

Când este apăsat un buton de panică, sună o alarmă în centrul de control al securității. Centrul va trimite apoi ofițeri locali de securitate și / sau polițiști pentru a răspunde la fața locului.

Supraveghere butoane panica

SERVICIU

Comunicări către personalul care nu este de securitate:

Unele organizații care nu au securitate la fața locului aleg să notifice personalul care nu este de securitate atunci când este apăsat un buton de panică. Adesea, organizația va forma o „echipă de răspuns” formată din angajați din mai multe departamente (Facilități, resurse umane etc.) și va cere ca acești angajați să răspundă atunci când este apăsat un buton de panică.

Există diverse sisteme care pot fi utilizate pentru a anunța echipa de răspuns atunci când a fost apăsat un buton de panică. Acestea includ pot include sisteme și dispozitive de paginare aeriene care trimit mesaje vocale, mesaje text sau mesaje de e-mail direct către smartphone-uri.